363 cantik nombor tue..

  3 comments    
categories: ,

= hi there =


baru 300 da kecoh..huhuhu ye ye aku tahu blog aku bukan blog retis huhu..tapi tujuan aku selama ini berblogging ni pun bukan untuk jadi retis..kebanyakan apa yang ada dalam blog aku ini hanya tentang hidup aku dan sedikit bicara lain bukan mengenai aku..so?? kalau ada yang tak suka..bukan menjadi penghalang kalau ada yang mahu unfollow blog aku ini..tiada unsur paksaan mahupun ugutan..huhu asal emo semacam je aku nie??



padahal nak cite pasal follower yang 363 sebab cantik bebenor nombornya..sepanjang aku berblog nie jarang sekali dapat nombor yang bertuah bukan eh bukan jarang langsung tak pernah adalah..


pemilik no 363 adalah jeng jeng jeng...
jatuh kepada


http://zyraroxx.blogspot.com/


sekali bukak dia punya blog..makkk aihhh cantik giler..suka pulak tengok kaler light-light nie..kreatiff serta inovatif lah..aku ape lagi terus follow lah..penulisan dia pun sempoi je..sesuai dengan jiwa aku..



ape lagi jom lah terjah blog cik zyraroxx nie..



sebenarnya semalam punya entry tak ingat nak publish..aiseymen asal lak jadi pelupa nie..eh jangan lupa join GA tau..kalau takde yang join GA ini akan dibatalkan..#harap maklum..



love,
aznishamsuddin

3 comments:

  1. wah! thanx dear, terharunyaaa sobs sobs, ehik! Tak sangka kene no. cantik ^^ wheeeee! <3 <3 <3 <3 <3

    ReplyDelete
  2. HEHE thanks jugak sebab follow sini kalau tak tak dapat nombor cantik lah hahaha

    ReplyDelete
  3. best kan nombo tu..:)

    hari ni nad buat blogwalking besar2an.. xtahu la knal nad lagi ke x..:D

    http://www.nornadiah.com/2012/04/jom-blogwalking-part-1.html

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!