maafkan saya kerana saya

assalamualaikum..ari neh aku dapat berita dari insan yang aku sayang..berita yang amat mendukacitakan..mungkin atau pasti akan melakukan pembedahan hati..ya allah tabah kan hati hambamu ini untuk aku menghadapinya..agak tersentap kerana selama ini dye xpernah bercerita tentang sakit..apelah guna aku disisiny sekirany hal demikian aku tidak tau..bila aku mintak dye terangkan dye berkeras tidak mahu aku risau dan dye cukup yakin yang dye tak kan tinggalkan aku..mengalir air mata ketika aku membaca mesej dari dye..aku da mula pikir yang bukan..kalau lah umur dye tak panjang..ya allah agaknya aku boley ke hidup tanpa dye..di sebalik senyum tawa selama ini aku tidak tak tahu dye menderita..hatinya sakit..sering kali mngadu sakit dada tapi aku hanya pikirkan itu cuma sakit bese-bese saje..tapi sbenarnya dye menderita..ya allah..berdosanya aku..awak jangan risau ea,,saya akan dan selalu mendoakan awak sihat selalu..maafkan saya selama nie saya abaikan awak..saya terlalu sibuk dengan urusan saya sampai saya abaikan awak..sakit pening awak saya anggap biasa..saya sayang awak..

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!