aku atau mereka??"jual ikan"

  No comments    

 


hi hi hee...

salam salam salam...

arghhhh sedikit terkilan

y y??

huhuhuhuhu

susany an

bila kita mintak tolong

tapi orang ta na tolong kita...

huhuhuhuhu...

klu tolong kita "mereka" mesti bersyarat

ta eclasnya "mereka"...

huhuhu

aku mintak tolong bukan selalu

tapi kali nie je

aku ajak "mereka"

teman aku untuk ae bersejarah aku..

huhuhu...

[aku pn 1 da mintak tolong 2 ta dapat ta payah na bsg2 la,,orang da ta na]

ne terima jela an..

huhuhuhu..

sedih maa...

kita na sangat "mereka" ad

tapi "mereka" ta mau bersama kita..

huhuhu

aku sedih nie sedih nie sedih nie...

huhuhuhu....

ta pela azni,,aeney ae kau esok lusa ne tau "mereka"..

buat "mereka"

jangan na cae aku da pasney..

aku ta kesah klu kau ta da..

last aku mintak tolong dari kau..

menyesal aku mintak tolong nan kau..

sekian..

:: aeney aku terkilan ::


 

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!