histeria disini huhuhuhu

  No comments    


salam sume..
histeria histeria histeria
baru je lagi berlaku kat tempat keje aku neh
tersentap masing-masing ngah buad keje..
mane taknya dengar suara perempuan menjerit-jerit ngan meracau..
aku dengan berani sibuk na g tengok..
bila aku sampai kat tempat 2..aku nampak akak 2 da meronta-ronta suh dilepaskan..lina aka mak buyung da berlari anak-anak g naek ofis atas..huhuhu
aku pn ape lagi lari jugak naek ofis atas..huhuhu
tapi sebelum naek opis atas pas 2 aku tengok orang da ramai kat tempat akak 2 kena histeria..tapi yang aku bengangny an..bila aku sampai ofis aku bagitau HR tapi dye bley plak cakap budak 2 mmg selalu sakit tapi sakit kepala bukan ape-ape pn..cisss tak ada hati perut langsung..baek xpayah jadi HR la kalu tak nak amek tau kebajikan pekerja..perghhh bengang je aku..
ermm tak patut betul..buadnya kakak 2 berlari-lari ke ape ke pas 2 cederakan orang laen camne..ishhh geram geram geram..

hah nasib la ad en hamali nan pak abu datang tolong rawat akak 2 sampai sedar..pas da sedar bawak g tempat laen..tup2 pas je dorang beredar akak 2 kena lagi histeria..siap berlari pastu duk atas meja lak tau..aku da malas na g tengok nanti orang kata aku menyibuk je..bukan boley buad ape-ape pn..


en hamali  nan pak abu g semula rawat akak 2 sebelum husband akak 2 datang..pas husband akak 2 sampai akak 2 da okey sket..husband dye bawak dye balek uma..ermm pastu ape lagi..sambung keje masing-masing da..
hehehehehe
ermmm mesti ad sumting kat tempat keje aku neh an..
huhuhuhu



0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!