.::HARI YANG MENENANGKAN::.

  No comments    
aeney aku xg mane2 pn..aku duk depan lappy jek tao..korang bygkan la celik je mata.. aku mandi mkn trus jek mengadap lappy..
huhuhu xsenonoh jek an..da 2 pintu bilik tutup ketat2 ..xna bg penyibuk kacau..hehehehe bukan ape..nanti mesti suara sumbang itu kedengaran cam nie...
kak noni bley kita maen game x..


adusss aku paling xsuka orang maen game kat lappy aku..aku bukan kedekot tapi cover yg aku xpandai maen game..jeles la dorang kecik2 lagi terer main game dari aku..hehehehe..
so lam kul 5 tadi aku stop mengadap lappy..
aktiviti yg aku wat 2 antaranya..


search lagu baru..tgok you tube..n singgah blog mereka yang best tok baca dorang punya entri..hehehe..
2 je la keje aku..alg2 da cuti an..hehehe...

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!