K.A.R.A.K xadela best mane pn..

  2 comments    


assalamualaikum..
semalam aku nan my tersayam g tengok karak..ok,,mula starting memang best tapi bila da smpai setengah jam aku ase biase je..xadla best nau cam lam trailer 2..lagi menyampah aku tengok kila fairy..adusss gedik betul..da 2 berkemban agak2-agak der..sampai nampak lurah yang xsepatut..grrrr..aku tengok lam panggung pn xramai orang yang tengok..memang cite nie xbesh la..cuma adla ciket unsur kelakar lam cite 2..ermm hantu pn bley la diterima..tapi pada pandangan aku citer karak nie memang biase je..ermm klu xdapat title pecah pangung memang sesuai la..wah aku punye kritik cam pandai buad filem je ak..soe ea yusry..bagi pandangan je..


2 comments:

  1. yg psal kilafairy 2 mmg gedik pn...tp jln cite die best..len owg..len pndapat kn...just pndapat eyda je...hik3...

    ReplyDelete
  2. ermm memang gedik dye xley cotrol da agakny..
    2 la..laen orang laen pandagan..bukan sume same kan..hehehe

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!