Tonton Online Hati Perempuan Full Episod 1-28



Sekarang mak mertua azney sejak dah nampak mata nie. Dah pandai layan cerita cinta cintun kat TV3. Nak pulak sekarang nie Hati Perempuan baru ditayangkan. Azney balik kerja bukak pintu mak mesti dah terpacak depan tv layan Hati Perempuan. Kalau belah malam layan Isteri Separuh Masa. Siap record lagi kalau tak sempat nak tengok. Hehehe macam-macam mak nie. Azney pun tak tahu sangat pasal cerita-cerita yang tengah hot sekarang nie tapi mak semua tahu, Asam Pedas Untuk Dia ,Teman Lelaki Upahan, Menantu 10 Ribu , Suami Sebelah Rumah yang terbaru Hati Perempuan nie lah hehe.


Macam azney yang dah terjebak tapi tak sempat nak tengok nie, tengok online je la jawabnya. Haaa kat bawah nie ada link untuk tengok online. senang takde lah terkejar-kejar dari opis nak ke rumah. huhu Balik-nalik cerita dah separuh jalan. 









Sinopsis Hati Perempuan

Pengalaman lalu mengajar Yuhanis tentang erti perbezaan taraf hidup. Akhirnya Yuhanis menjadi seorang wanita yang terlalu berhati-hati dan mementingkan rasional berbanding emosi. Kerana sikapnya itu, dia terlepas pandang terdapat insan yang menyayanginya dalam diam. Namun, pemberian kotak kecil berbalut rapi dengan ikatan reben berwarna keemasan tanpa nama penerima amat mengejutkan Yuhanis. Bertambah tidak percaya apabila kata-kata lamaran disertakan sebentuk cincin yang ada di dalam kotak kecil tersebut datang daripada sang pria terhangat di pasaran. Mampukah cinta yang harus memiliki itu dapat dirasai oleh Yuhanis dan Tengku Zaril? Atau mungkin Yunanis masih ada kesangsian cinta Tengku Zaril terhadap dirinya?



eh perasan tak Yuhanis aka Mia Ahmad nie macam blogger FynaHere kan kan kan ???


Doakan saya cepat dapat baby !!


Like fanpage saya
  



".. Thanks for reading this entry! Assalamualaikum..."

love,
azneyshamsuddin

klik iklan nuffnang

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!