Selamat Hari lahir Ma

  3 comments    
categories: ,

salam jumaat semua
12102012
tarikh yang cun melecun
birthday ma saya hari nie
nak amek kesempatan nak wish untuk ma saya..
tadi dah wish dah kat ma sebenarnya..
tapi 
nak jugak wish kat sini
hehehe
ma cakap terima kasih..
pastu dah cakap nanti kita sambut birthday ma dengan enche bakal sekali..
hehehe

buat ibu saya
Puan Zaroslaanin Binti Idris

saya sayang ma saya

".. Thanks for reading this entry! Assalamualaikum..."

love,
aznishamsuddin

click sini please !!

campaign image  

 

3 comments:

  1. Happy besday to ur mum...

    Salam kenal….dan I follow sekali
    Ambil kesempatan jom exchange bloglist
    Hanif blog bloglist
    Tolong komen setelah letakkan bloglist…Thanks

    Letakkan Hanif Blog ( http://hanifidrus.blogspot.com) di bloglist anda.
    Setiap hari saya akan merayau 10 blog di bloglist saya malah akan di ping ke Ping.busuk.
    Entri anda juga akan dilink ke bloglist

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!