alQuran Shomelll

  2 comments    
categories: ,
eh awop semua lupa nak share satu kesah nie hahaha..kesah nie berlaku jumaat lepas..
pas semayang jumaat rasenya lah..haha ade pulak main rasa-rasa kan..
tengah syok-syok goyang kaki dekat opis hehe..tibe-tibe ade orang masuk..

"assalamualaikum"

"waalaikumusalam,,ye ada apa yang boleh saya bantu ??"


"sini saya ada bawak alQuran.."

cakap loghat pakistan hehehe..aku tak reti nak buat gayenya hahahaha

"aloooo sweetnya,,comel betei lah..bape harganya nie..?"


"RM10.00,,dari makkah nie,,selalu orang pegi sana mesti beli bla bla bla.."


"ok-ok kejap ye.."

sebab aku dah malas nak dengar dye bebel-bebel..dek kerana kesian tengok dye jalan tengah-tengah panas aku pun beli lah

"aimi,,kasi akak spoloh hengget,,nanti akak naik atas akak bayar balik hehehehe.."

"saya amek yang nie ye.."

"ok..terima kaseh banyak-banyak.."

"sama-sama.."

orang tue pun keluar dari opis aku..kesian aku tengok dye..

nak tengok tak camne alQuran tue??

v
v
v






 

comelll kan  :P

".. Thanks for reading this entry! Assalamualaikum..."

love,
aznishamsuddin
 campaign image  

2 comments:

  1. comellll boleh buat sangkut di kereta kan. Nak baca tak nampak

    ReplyDelete
  2. alahai, keciknyer.. camner nak baca too

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!