Apa kita nak buat bila enche boyfie merajuk or marah..

  2 comments    
categories: 
 
Okey sebenarnya agak tension kalau enche boyfie marah dengan aku..bukan apa sebab enche boyfie akan hantar mesej yang panjang berjela-jela dekat aku..puas aku na baca..dah tue tak sempat nak baca mesej kedua dah sampai..ermm cmne na reply tue.. pastue dye suka call banyak kali selagi aku tak angkat..aku bukan tak nak angkat tapi aku tak nak gaduh dengan dia jek..tapi kalau dia merajuk dia nampak sangat sweet hehehe..Oke sekarang jangan merepek hal “manje-manje” aku..Cuma aku na share camne aku atasi bila enche boyfie marah atau merajuk..nie mesti enche boyfie baca kalau aku tulis nie..


  • Pujuk..

Text or call..pujuk dye dengan kata-kata manja atau yang paling sopan..konon-konon kitalah perempuan melayu paling akhir di dunia nie hehehe,,cakap dengan nada lembut dan biarkan dia bercakap sampai enche boyfie rasa puas..bila dah abes baru kita terangkan hal sebenar..bila dah tak merajuk baru boleh bantai dye pulak kan..hee



  • Biarkan bersendirian..

Kalau enche boyfie marah lagi,,biarkan dia selama beberapa jam..mungkin dia berasa begitu sakit ati or marah dengan kita..rasa-rasa enche boyfie dah sejuk baru kita text or call dia..kalau ada respon dah boleh berbaik semula..buat konon-konon tak bersalah bila dia da cakap sal salah kita baru kita mintak maap hehehe..



  • Bagi apa yang dia suka..

Kalau enche boyfie marah aka merajuk,,bagi lah benda or sumting yang dye suka comfirm dye tak merajuk dah..tak percaya try la..comfirm ati dye sejuk hee..cam aku dah tahu apa dye suka..so senang la nak pujuk..hehehe apa dye??ne boleh bagitahu itu rahsia hahuahua..

  • Muka seposen..

Pandang muka dye lama-lama sambil buat muka seposen..huhu mesti dye tak sampai ati nak marah kita lama-lama heee..sebab dia segan kalau tengok muka dia lama-lama..pastue comfirm muka dia jadi merah huhuhu..terus tak jadi merajuk/marah lama-lama..



Amacam ada yang nak ikut tak??hehehe aku bagitau jek..huhuhu..kalau jadi jadilah..setiap orang kan lain-lain perangai..kita hanya berusaha hee…

2 comments:

  1. buat xtau je...last2 dia cri kita balik...ok jgn tiru aksi ni ;p

    ReplyDelete
  2. heheheh buat tak tau jer... nanti dia okay balik punye lahhhh =)

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!