~::selamat pengantin baru::~

  No comments    





aeney membe aku kawen..tapi aku ase hampa sangat coz aku xdapat datang ae bahagia dye..seyes aku betul2 xdapat dtg coz aku xdpt cuti..na mntak cuti pn da ne bebel2 dulu..adusss bengangnya la..aku jeles ngn ko dayah..dlu same2 study tapi skg ko kawen dulu...aku na jugak kawen!!!tapi aku xbley la..huhuhu aku jeles nie tao..tapi lam hati nie na sangat tengok ko kawen dayah..mesti ko la pengantin yg paling sweet skali an..ko da la jenis ganas2 gitu..hehehehe camne la ko ea kawen..mesti best...aku na tengok ko atas pelamin coz ko cakap kat aku tema ko nanti biru + putih..camney ke..
...aku bayang je...

dayah aku mintak maaf ea ape2 pn aku doakan ko bahagia ngn org tersayang..
jadi isteri yg baek n cepat2 dapat baby chumell...

nie antarany kenangan aku ad ngn dye tyme kami study same2 dlu..

 last sem da nie ann..

 kita sem 1..

 nie pn tyme sem 1

 yg nie kita sem 2

 nie tyme aku sem 3

 sem 1 ag..

ae last kita sem 2..miss u la..









0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!