.:: aku rindu sama kamoo semua::.

  No comments    



     Assalamualaikum dan selamat sejahtera…. 
 Dear blog…
aku rindu tyme skolah dlu2.. Klu la aku ad kuasa untuk masa dapat diputar kembali cam dulu na je aku bersekolah semula… 
rindu rindu rindu..

Sekolah Menengah Kebangsaan Temerloh.

lencana skola aku dlu..

 Itu nama dye.. Banyak gila kenangan aku kt skolah nie tau.. Tapi yang paling besh n meninggalkan kesan lam idup aku tyme f4 nan f5.. 4 gamma nan 5 gamma mmg besh la.. Aku rindu tyme 2..seyes rindu sangat.. Nie membe2 aku tyme aku skolah dlu n bley dkatakan kitorang best fren la… G mkn same2 pnteng same2..hahaha jln2 same2…


4 Gamma



pas trial aseny nie..



rindu kat korunk la...


fizah,,wahidah,,zarina,,shida,,eja,,idan aku..


 Sebab kelas kitorang nie xramai ad lam 22 orang jekk.2 yang wat kitorang rapat.. Agipn kelas kitorang nie penuh nan kontroversi klu tyme skol.. Antarany klu tyme perhimpunan slalu la cikgu mention klas kitorang supaya suh dyum..degil an..sbb sibuk bercakap.. Aku la segan sebb aku bdiri depan skali..dak2 nie bkn na pn..huhuhuhuhu Pas2 tyme add math ag besh,,mr Loh Nar dok cbuk mengaja kat depan tapi kitorang dok sibuk wat aktiviti sendiri.. Nan maen gameny la,,maen nset la,,wat keje xcyup la,, Hehehe kecyan Mr Loh Nar an..ermmm dye xmara pn tapi senyum jekkk tauuu.. Na tau kenapa sebab dye ad sakit darah tinggi so dye xley mara2.. Nakal betul tyme 2 kitorang.. Klu yg baik2 klas kitorang lah y slalu dpt anugah klas paling bersih n ceria.. Tiap2 minggu beb..bley dikatakan la..da mmg selalu pn.. Hehehehehe…. Bangga je Pn Roslinda Rosli..ea ke teacher..heeee Klu tyme klas LK aku paling egt.. Y kita mesti berlari2 je an na g bilik Lk.. Sebabnya an.. Klu sape2 lambat dtg..nanti ne mop lantai.. Perghhh sape y na tyme 2.. Sume berlari la..hehehehe penah sekali kitorang xdtg kelas 2 coz egt xjd.. Tup2 Mr Ng muncul lam klas mara2 coz xdtg.. Dye mara bkn ape,,penat tunggu kitorang laaa… Mane la kitorang tao tyme 2 dye na gnti cikgu yg xdtg 2..eh xdtg ke kursus ea..same je la an… Kitorang ape ag…berlar2 turun tangga dari tingkat 3 tros bilik Lk 2.. Msg2 da takut ne mop lantai… Hehehehehehe Berpeluh2 la msg2..ngn bwk brg2 yg sepautny… Itu cite sal lk.. Nie sal nasi lemak..Hahahahaha Kitorang nie bley la jgak dikatakan slalu beli nasi lemak tyme xsepatutnya..bkn aku tapi dak2 laki klas aku la..tyme sesi p&p bjln ag… Nasi lemak dye mmg besh 2 yang sangap na beli 2..

lebey kurang la cam tyme skola dulu...

 Hehehehehehe….beli plak sebelah pagar skolah.. Mane x nakal tyme 2… Nt mkcik kantin maara la…nt xlaku lak nasi lemak dye.. Hehehehehehe…. Dak laki klas aku nie pandai xkantoi pn…hehehehe Pas2 kita makan kt pangkin khas lam klas kita an.. Mkn ramai2.. Heheheh Best wooo tyme 2… Tapi 2 sume 6 tahun yang lepas..sekarang nie aku da bekerja pn..tapi xberapa tetap ag la.. Ermmm klu korang dak klas aku dlu baca  aku pnye entri nie..korang bley egt x tyme dlu2 kita bersama.. Aku rindu seyhh… 

 sweet jekk...


  rinduuuuu

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!