gilerrr ke tunggu bas sekolah pukul 4 pagi??

  4 comments    
categories: ,
Tumblr_lx178iygpk1r7uftso1_500_large

bangun pagi teruus mandi..pastue siap-siap..duduk dekat meja makan..dengan sarapan pagi nasi goreng air tangan makcik aku..aku?? jangan harap laa aku na bangun pagi nak buat sarapan..sambil makan borak-borak dengan makcik pastue teringat time sekolah dulu..aku penah tunggu bas pukul 4 pagi..apa kejadahnya tue pegi awal..hahahaha

alkisahnya camnie..dek kerana tidur lambat pastue tersedar tengok jam dah pukul 6.45..masa tue aku form 5..aku bangun cam orang gila pastue berlari ke bilik air cam tak pijak lantai..siap sehabis laju lepas tue amek kasut berlari pegi tunggu bas dengan kasut pakai pun separuh kaki je..stokin sumbat dalam kocek baju..tunggu bas sambil da takut sebab pagi tue sunyi jekk..da la sorang-sorang..yang aku pelik kalau ada kereta ke lori ke mesti hon kat aku..

aku tunggu punya tunggu..



tiba-tiba aku dengar orang panggil..lalu aku toleh ke belakang..dan aku nampak 1 lembaga menuju ke arah aku..laaa abah aku rupanya..



abah : balik lah,,awal lagi nie..baru pukul 4.15..

aku : hah????


kami pun balik..aku dah blur tapi malu ea jugak..sampai umah mak aku pun da gelak-gelak..aku masuk bilik tengok jam..rupa-rupanya jam aku terbalik..jarum pendek pukul 3 jarum panjang pukul 6..sebab tue aku ingat dah 6.45..adoiii tue la tidor lewat lagi..aku pun ape lagi sambung tido dengan seragam sekolah..huahuahua..kiranya aku dah subuh tadi tapi hapah tak masuk waktu pun lagi huhuhu

4 comments:

  1. hiki3. tringat citer lamer, pkl 7 mlm ingat 7 pagi.. tergopoh gapah nk gi skolah... tidor maghrib punyer psl ;p

    ReplyDelete
  2. hahaha! sengal giler! memang terkena lah kan! kuang3!

    ReplyDelete
  3. kak eB hahaha masing2 ada kenagan heee

    ReplyDelete
  4. adib..hehehe nak buat cmne..den terkena lahhh

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!