Beevia Niels : Saya suka pakai tudung Walaupun saya bukan Islam

  1 comment    
categories: 
tadi jenjalan kaf fb jumpa gambar nie..ramai yang like dan share..ingat kenapa rupanya gadis nie bukan penganut agama islam dan yang paling membanggakan beliau suka memakai tudung :) wahhh !!


bagaimana dengan anda ?? 
bukan anda lah tapi buat untuk saya sendiri saya malu dengan beliau kerana


malu bila ingatkan tentang diri sendiri..dulu pernah tidak bertudung gara-garan terlalu khilaf dan terlalu alpa dengan duniawi tapi kini alhamdulillah saya dalam proses membaiki diri ini..amin doakan saya terus kekal begini hendaknya :)



Saya suka pakai tudung :* Walaupun saya bukan Islam (: ini bukan penghinaan semata-mata. Saya cuma... Suka pakai tudung 

hi! welcome to She Is Zaidatulazny's Blog . Join us now! Sign up for the HeartBeat.my and Make Your Own Gifts Here and for Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary just Sign up HeartBeat.my Affiliate to enjoy free gift!






".. Thanks for reading this entry! Assalamualaikum..."


love,
aznishamsuddin





Like fanpage saya
klik iklan nuffnang nak kawen.

1 comment:

  1. I am thankful to Allah after reading her statement..

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!