Al-fatihah buat yang ada PHD

  2 comments    
categories: 



kiter = aku sebab ini entry
v
v
v
v
v
v
entry luahan perasaan..aku rasa down sangat..tapi tak lah sampai terguling-guling..sedikit terkilan jep..ya memang aku sedekahkan al-fatihah untuk yang ada PHD..maaf bukan kepada graduan universiti yang mempunya PHD itu tapi golongan yang tak berpelajaran tinggi tapi berlagak macam berpelajaran tinggi serta mempunyai PERASAAN HASAD DENGKI !!



maaf sekiranya entry ini sedikit kasar bahasanya tapi aku memang tak tahan..kenapa aku??sedangkan aku tak pernah kacau hidup orang lain pun..aku dengan dunia aku sendiri tapi kini dapat aku rasakan dengan begitu cara aku pun masih ada segelintir manusia berPHD ini terhadap aku..



bukan sudah aku bilang yang aku bukan retis untuk kau amik tahu..Ya Allah sudah-sudah lah buat keje tak berbayar tak berpahala nie..takde faedah pun..dapat dosa adalah..aku bukanya soerang artis tapi hanya manusia biasa yang menumpang hidup di muka bumi nie..kadang-kadang bila aku baca statement dari kau nak ketawa pun ada tahu tak tapi takde lah sampai nak marah..sindir menyindir je kau tahu..selayaknya kita nie tak tahu lagi kita nie betul ke tidak..kuman disebeang laut nampak tapi gajah didepan mata haram tak nampak..boleh lah diibaratkan dengan kau..aku bukan lah nak cakap aku sempurna tapi cara kau tue dah melampau sangat..kira macam mengaibkan orang lah..tak ke berdosa namanya tue..menjatuhkan maruah orang lain..



sedang hapdet entry ini elok pulak keluar pulak lagu NajwaLatiff Kosong..bait-bait lagu memang kena lah pulak..

Kau melihat diriku
Seperti sesuatu
Yang mencabar dirimu
Akal dan mindamu
Kau mendustaiku
Kau bilang mereka tak tahu
Siapa diriku
Sedangkan kau juga begitu

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

Kosong...kosong

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku

Kosong...kosong

Kini aku bangkit
Membuktikan yang ku tak sakit
Dengan segala perit yang kau berikan
Kini aku pantas berjalan
Bergerak ke hadapan
Dan akan ku buktikan
Siapa diriku yang sebenar

Kosong...kosong

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

Kosong .. kosong 

Setiap detik diperhatikan
Kau cari cara putar belitkan
Kau jadikan diriku

Kosong...kosong

Segala kata cacian
Yang telah engkau berikan
Membuatku rasa

Kosong...kosong



memandangkan ketika ini guruh diluar berdentum-dentum baik aku offline dulu..bantal tilam sudah menanti..syokkknya tidor dalam hujan..sejukkkk!!!!





love,
aznishamsuddin

2 comments:

  1. hee.mati mati ingatkan phd graduan universiti tuhh.

    ReplyDelete
  2. sabar je la eh...kita xmmpu nk puaskn ati suma org...huhu

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!