Nak kurus?? Hanya dengan Felinna Inchloss Lotion

  4 comments    
categories: , , , , ,

assalamualaikum 


hari nie kite nak review something yang paling menarik..1 produk yang sangat best untuk mengekalkan bentuk badan serta mampu mengurangkan berat badan dalam tempoh sebulan sebanyak 5kg..haaa?? tak percaya..silalah percaya kerana kite sendiri yang menggunakannya..FELINNA INCHLOSS LOTION namanya produk yang best sangat tue..




dengan FELINNA INCHLOSS LOTION kite mampu mengurangkan saiz ukur lilit pinggang kite sebanyak 4inch selama seminggu..cuba bayangkan kalau kite pakai selama sebulan??so logic lah kan kalau saya katakan berat korang semua mampu dikurangkan hanya dengan memakai FELINNA INCHLOSS LOTION tanpa berdiet dan makan ubat diet..tapi kalau yang makan ubat diet pun boleh jugak sebab ia membantu mempercepatkan lagi tempoh menguruskan badan..so sweet nanti..


macam enche tunang saya kan,,pinggang dye sebelum nie 42inch..okay saya tahu besar..kihkih tapi selepas dye pakai selama seminggu pinggang dye sekarang dah jadi 37 inch..so banyak tak?cepat tak?tak percaya?silalah percaya kerana bukan hanya saya sorang je yang guna FELINNA INCHLOSS LOTION nie..kesan yang sangat cepat mudah dan harga yang berbaloi-baloi dengan hasilnya..


dengan sekali sapuan FELINNA INCHLOSS LOTION nie korang mampu mengurangkan ½ inch uku lilit pinggang..tak percaya? Saya pun dulu-dulu tak percaya tapi setelah mencuba baru lah percaya yang FELINNA INCHLOSS LOTION sangat berkesan..sebab dalam 1 hari saya pakai saya mampu mengurangkan ukur lilit pinggang sebanyak 2inch..cuba bayangkan saya selepas sebulan..dari pinggang saiz 28inch kepada 24inch..hhehehehe..yelah nanti nak kawen senang nak tempah baju yedak hahaha…tak perlu nak pergi pusat-pusat menguruskan badan dah..hanya dengan menyapu FELINNA INCHLOSS LOTION pada tempat-tempat yang berlemak dan isi yang lebih-lebih  berlapik-lapik dah mampu membantu mendapatkan bentuk badan yang diinginkan..so sekarang nie dah tak de lagi perut berlapis-lapis kalau duduk..kalau tak mesti berlapis-lapis..huhu malu itew tauu…

kat bawah nie testimoni pengasas FELINNA INCHLOSS LOTION sendiri selepas mencuba lotion ajaib nie iaitu Puan Felinna Nadea..






salam ♥ 


sila jangan shut down n fikir ini adalah virus ♥

hahha after hari tu upload gambar ramai yg cakap felinna propa plus ada gak yg cakap gambar gemuk tu adalah kakak,adik or sapa2 bukan felinna and ada gak yg cakap gambar kurus itu sebelum menjadi gemuk..
ok sy tahu gambar gemuk ni xfull tapi harap maaf masa mengalami masalah kegemukan tu memang i alergik ngan camera and confident terus hilang..so susah sgt nak cari gambar ni ha.. yups 3bulan lepas bersalin saya rasa sangat buruk okey! hingga jumpa inchloss and terfikir untuk buat jualan bagi membantu lebih ramai wanita yg takut makan pil.. takut nak minum minuman kurus tuh utk sama2 rasai kehebatan produk ni.. ya! SAYA BERJAYA TURUN 5KG DALAM 1 BULAN..dan saya semakin yakin walau bukan kembali ke berat asal saya masih xjemu2 sapu inchloss ke lemak2 yang masih bermahrajalela.. ada lagi 5kg untuk diturunkan.. jom sama2 inch loss and rasai kehebatan nya!

NOW XDE SAPA DAH NAK PERTIKAI ORIGINALITI GAMBAR KOT? HHE ITU SUAMI YANG SAMA.. XBESAR2 DAN ANAK YG SAMA YG MAKIN MEMBESAR.. JADI SILA TELITI DAN INI MEMANG SAYA..KALAU BUKAN SAYA XKAN SUAMI NAK PELUk KAN? ♥





Dah kuruss nak kuruss lagi hbis inchloss felinna dia sapu :). Adik ku








So ape lagi..jom lah kite ramai-ramai menggunakan FELINNA INCHLOSS LOTION nie..




FELINNA INCHLOSS LOTION merupakan PRODUK WAJIB ADA bagi wanita atau lelaki yang dah gemuk atau kurus yang ada lebih-lebih isi tak best di luar sana...WAJIB ada dalam handbag masing-masing tiap hari ...



RAHSIA KENAPA INCHLOSS SANGAT HEBAT!


FELINNA INCHLOSS LOTION berfungsi MEMBAKAR LEMAK TANPA rasa PANAS dan membakar secara semulajadi dan sekali gus merawat STRECHMARKS,SELULIT, MELEMBUTKAN KULIT dan juga MENCANTIKKAN KULIT..memelihara kulit agar lebih FLAWLESS dan WANGI..FELINNA INCHLOSS LOTION ini baru masuk pasaran dan yang paling penting ia produk yang HALAL serta keluaran BUMIPUTERA..


FELINNA INCHLOSS LOTION ini akan dijual-di kedai-kedai yang terpilih sahaja di seluruh malaysia.. Now produk ini FAST SELLING..Jom TURUNKAN BERAT BADAN ANDA dan hilangkan segala LEMAK-LEMAK YANG BERLEBIHAN dengan FELINNA INCHLOSS LOTION ♥



FELINNA INCHLOSS LOTION ni sangat wangi dan tak terlalu panas dan tak berbau seperti minyak angin, dia dingin dan mesra pengguna. malah mudah dibawa and selesa dipakai walaupun ketika bekerja (so tak de lah orang cakap "..ko saket perot eh.." sebab bau minyak angin je..

Hanya sekali sapuan korang dah boleh lihat perbezaan inch korang (pastikan ukur sebelum guna tau). Mudah nak apply kat mana-mana bahagian kita tak puas hati, ade customer sapu kat pipi dia yg bolat!cam pengasasnya sendiri..tak perlu buat rawatan untuk dapatan V-shape..

FELINNA INCHLOSS LOTION diformulasi dari bahan-bahan semulajadi yg selamat utk wanita hamil,menyusu atau gastrik..Ianya selamat bagi wanita hamil kerana rumusan nya tak da sebarang chemical..kecuali! Jangan lah sapu kat perut tu nak bagi kurus pulak...

Kita boleh mengawal bahagian tubuh mana yang hendak dikuruskan jadi kalau yg kurus sekadar nak buang lemak-lemak sikit-sikit tu pon beli cuba..pasti puas hati!!

Yang pasti dengan inchloss pengeluar dah hantar utk dibacakan 30juzuk alquran di mahad tahfiz bukit mertajam penang...Semoga lebih dirahmati..(so jangan dilangkah ya)

Felinna (owner product) mencuba sendiri dan rasakan result yg fantastic! Bombastic! Dan yg pasti tak nampak plastik hanya dalam masa sebulan 5KG TURUN uoll! Over tak? Haha

Jadi kepada yg belum mencuba FELINNA INCHLOSS LOTION korang boleh try..jika korang sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun boleh apply utk percepatkan proses pembakaran lemak! FELINNA INCHLOSS LOTION sangat selamat dan berkesan!!

Hanya sapu pada tempat tempat yang penuh lemak yg ingin dilenyapkan!! Ada Halal Jakim dan berdaftar dgn KKM. Badan semua yg berlemak akan semakin kecut and kulit makin cantik sebab Inchloss ni sejuk malah lembut, wangi and untuk kulit lebih cantik & mulus - All in one

CARA PENGGUNAAN FELINNA BEAUTY INCH LOSS LOTION

* Sapu pada bahagian lemak-lemak yang hendak dikurangkan 2 kali sehari (pagi / malam).

* Jalani kehidupan anda seperti biasa. Jangan risau, produk ini berbau harum.
* Sebagai bukti, ukur dahulu bahagian yang hendak dikecilkan sebelum sapu Felinna Inch Loss.

* Kemudian selepas 3 ke 4 hari, ukur lagi bahagian tersebut. Anda dijamin terkejut besar dengan hasilnya.

Ok sekiranya nak order boleh melalui saya ye..

Harga : RM75/botol (sm) & RM80/botol (ss)
Kandungan : 180ml

SMS/Call/Azney :  019-9415976 / 
 013-9345956

4 comments:

  1. sorry for asking. seriously boleh kurus just dengan sapu fellina ni? wthot diet or exrcise? betolkah? ke marketing semata2?? 1st time saya dgr produk kurus cepat dengan sapu losyen ni ja. klu mcm ni..sebab apa ada produk herbalife ratusan2 riggit? ke fellina ni macam losyen mustajab tu.. kalau mcm tu..biasa jela. resepi sama tapi tukar nama ja. Fellina tu saitis ke chemist ke??

    ReplyDelete
  2. yes..semua nie tak tipu..saya sendiri pun pakai..memang ada kesan..pakai dalam tempoh seminggu dah ada kesan..sebab tue felinna nie istimewa..felinna tue pengasas dan dia sendiri yang test baru dia kongsikan dengan orang lain..

    ReplyDelete
  3. Felinna nie boleh singkir lemak kt pipi ke ?

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!