Aku Dan Dia

  No comments    
categories: ,

aku ingat lagi bila kami bertentang mata..kami berkenalan pada sambutan hari jadinya..mulanya dia malu-malu tapi aku nie kira cepat mesra so dia rasa selesa bersama aku..hehe dalam hati kemain suka..yelah orang nak berkawan dengan kta ye dak??hehehe..


aku layan dia sebaik habes semasa dia datang rumah kami (hostel)..dengan orang lain dia kurang sikit tapi dengan aku boleh bergelak ketawa..siap main lari-lari lagi..hehehe so sweet..lepas tue aku bawak dye jalan-jalan pegi minum..hehe dia kemain suka.sampai taknak layan orang lain..


lepas tue aku pergi rumah dia untuk tolong mak dia memasak..yelah kan nak buat birthday party katenya..so ape lagi excited giloss time nie..yelah nak kawan dengan dia punya pasal..hehehe dia aku tak tahu ke mana dengan papanya..tapi takpe aku rela..nanti tak surprise lah kan..aku dengan housemate aku masak habes baik untuk birthday party dia dengan abangnya..eh lupa enche bakal pun ade time nie tau..enche bakal lah masak kari ayam,,aku kira support enche bakal sambil -sambil goreng sosej nuget buat air..hehehe kawan aku,Liza masak mee goreng dengan bihun goreng..memang riuh rendah dibuatnya..dah macam rumah sendiri dibuatnya..hehehe nasib dia takde time nie..


bila semua dah siap majlis pun nak mula baru dia sampai..hehe geram betul aku rasa time nie..yelah dia comel sangat..rasa na cium-cium je..huhubila time potong kek aku lah orang paling excited sebab nak tengok dia potong kek..hehehe banyak gambar aku ambik tapi hampehh gegar belaka..nak cepat punya pasal..


lepas potong kek makan-makan..baru acara bukak hadiah..hehe excitednya aku time nie sebab mesti dia nak bukak hadiah dari kami semua..dan yang paling penting dia duduk dengan aku time nie..tak kisah dah kat orang lain..enche bakal pun redha jelah bila dia duduk dengan aku..huhuhu


time nie yang paling sweet sebab time aku nak balik dia pun nak ikut aku..woww *kelip-kelip mata excitednya..sampai cam tue sekali dia nak kawan dengan aku..hahaha last-last mak dia tak bagi..hehehe..sampai rumah tersenyum-senyum aku sorang-sorang hahaha..siapakah dia yang aku maksudkan??hensome ke?bergaya?adakah aku curang dengan enche bakal??dia sebenarnya ialah....


memey

 
tunggu mak memey amek time nie..




time birthday party memey 


dan sekarang memey dah jadi anak angkat kami hehehe..sayang memey..

".. Thanks for reading this entry! Assalamualaikum..."

love,
aznishamsuddin

click sini please !!

campaign image campaign image campaign image campaign image    campaign image

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!