Review : Istanbul Aku Datang

  4 comments    
categories: , , ,




lambatnya review filem nie..huhu bukan ape..mood nak menulis tue macam chipsmore kejap ade kejap tak de..hehehe okay majoriti rakyat malaysia sukakan cerita Istanbul Aku Datang..aku termasuk dalam golongan yang sangat sukakan filem ini..haishh tak tahu nak mula macam mane sebab best sangat filem nie..


Pelakon utama, Lisa Surihani, Beto Kusyairy, Tomok, Aizat...sangat teruja! Sinematografi yang sungguh cantik dan jalan cerita yang fresh..


walaupun berkisar dengan kisah cinta yang biasa tapi yang menjadikan luar biasa apabila filem ini dihasilkan di Istanbul..so cantik gilosss permandangannya..teruja dan rasa nak sangat ke sana..sejujurnya filem ini sangat syiokkk dan mampu membuatkan aku menangis tersedu-sedu bila part Arzad pujuk Dian untuk bersamanya kembali..setepek kena dekat aku..hoho pelik enche bakal tengok aku nangis..shhh aku tak cakap pun kat dia kenapa aku nangis hoho..Pelakon yang berlakon dalam filem ni pun sangat best dan dialog yg dilontar pun sangat bersahaja.aku suka beto sangat-sangat..auchhh so so so best bila dye berlakon dalam filem nie..sumpah tak tipu..lakonan lisa pun best jugak hehe..tomok pun best sebab tak sangka dye akan curang dengan lisa sebab dye nampak baik sangat..huhuhu i hate you !!









lisa sangat comel dalam filem nie..so sweet dan agak sengal-sengal ubi hehehe..



4.8/5.0 bintang saya kasi hehehe

xoxo

aznishamsuddin


<<PUBLISH>>

campaign image campaign image campaign image campaign image    campaign image

4 comments:

  1. lisa maintain comel walaupun dah kahwin..

    ReplyDelete
  2. macam best je.. belum tngok lagi. kena tngk ni! hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. baek pegi tengok..best wooo rasa nak tengok lagi..

      Delete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!