Meena Boutique House

  1 comment    
categories: , , ,
assalamualaikum..


saya dah jatuh cinta dengan satu butik nie.. jatuh cinta dengan MeenaBoutiqueHouse hehehe.. kali pertama saya masuk MeenaBoutiqueHouse nie waktu bulan puasa baru kekonon nak beli baju raya lah.. hehe biasa lah bila masuk butik mesti ingat barang-barang serta pakaian dalam butik mesti mahal-mahal kan..


tapi 

bila saya masuk MeenaBoutiqueHouse nie terus saya jatuh cinta..wow!! kenapa ye?? haa sebab harga yang ditawarkan diMeenaBoutiqueHouse nie sungguh berpatutan..fesyen yang segar dan mengikut peredaran..so tak de lah kite ketinggalan sangat kalau shopping di sini..

minggu kelmarin saya dah shopping sehelai Pelpum Cardigan..yess memang nama cardigan memang cam tue..sangat cantik dan banyak pilihan tapi saya lebih tertarik dengan warna electric blue..


sebab kerana terlalu taksub dengan peplum...yelah sekarang nie kan peplum sedang famous..merata-rata peplum..tue yang saya beli cardigan nie sebab kalau pakai ala-ala peplum jugak kan..kain yang lembut tak jarang berat so terletak je kalau pakai..dan yang paling penting tak panas pun..


hehe hari rabu kelmarin pergi MeenaBoutiqueHouse lagi sebab teruja nak pakai Kila Fishtail Top..sampai housemate pun dah terikut sekali..eh lupa nak candid picha housemate sebab dye beli Riana Peplum dan Cotton Mermaid Skirt macam saya tapi saya beli Kila Fishtail Top hehe acane rupanya ..


haaa macam nie lah..Kila Fishtail Top nie berharga RM89 dan saya padankan dengan Cotton Mermaid Skirt yang berharga RM35.. memang kontra sebab saya suka warna macam nie..lagi satu Kila Fishtail Top boleh pakai dengan skirt bercorak dan seluar..so jimat kan..boleh pakai 3 gaya..

berminat?? korang boleh lah terjah butik meena nie di sini --> MeenaBoutiqueHouse

ada pelbagai pilihan dan rekaan baju terkini di  MeenaBoutiqueHouse ..tengok lah gambar-gambar yang saya cilok dari FB  MeenaBoutiqueHouse di bawah nie..serius berbaloi-baloi kalau beli di sini..murah dan cantik..

     KURUNG MODEN LACE AMIRA                 CANDY MODERN KURUNG



RIANA PEPLUM KURUNG


   PEPLUM CARDIGAN                          HALF MOON LACE SCARF

hah ape tunggu lagi..silalah terjah MeenaBoutiqueHouse !!


".. Thanks for reading this entry! Assalamualaikum..."


love,
aznishamsuddin

1 comment:

  1. ya Allah, xsangke u update tentang butik kita..btw thanks dear...insyaallah satu hari nanti kite boleh jumpe..bg yang ada acc instagram tu boleh follOW acc kte meenaboutiquehouse...insyaallah kami akan berikan yang terbaik utk korang semua..korang jugak boleh beli on9 dengan kami :0)

    LOVE
    MEENA

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!