#Pekena ikan bakaauuu Muara Sungai Duyung, Melaka

  No comments    
categories: 
\assalamualaikum/..selamt bercuti kepada yang bercuti pada hari ini..kepada yang bekerja cam aku nie haa..\*o*/

Jumaat 25hb 11 2011,,makcik-makcik aku sebelum tue da planning nak makan ikan bakar kat Alai..memandangkan nenek aku datang dari pahang da lame so makcik-makcik aku ajak ler nenek aku g makan..\*o*/sebab nenek aku mesti da bosan kan asyik makan asam pedas jekkk..tue menu wajib bila di melaka hee..\*o*/..

lepas jek maghrib kitorang siap-siap dan terus gerak ke  Muara Sungai Duyung, Melaka..\*o*/ memandang kan makcik aku yang sorang lagi da sampai awal sebab kami agak lewat dye nan suami da tempah awal-awal so bila kami datang kami tolong melantak jela hehehe \*o*/..

menu kami malam tue ikan pari bakar,,kupang udang pengantin,,sayur kangkung,,air watermelon nan orange ermmm lagi ape ea aku pn da tak engad hehehe\*o*/..nasi cam besa la kat melaka nie..nasi lemak 60 sen agaknya*sebab aku nengok kecik jekkk...


jom menikmati panorama yang menyelerakan jom....




ney nasi aku..*abaikan jari tue hehehe










0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!