Sayang Harimau So Much laaa...

  No comments    
categories: 







mula-mula aku tengok video kat tv3,,berpaling aku dari sedang makan..tiba -tiba meremang bulu roma aku..rase bersemangat sangad-sangad..semalam plak tengok perlawana bola sepak antara Malaysia menentang Indonesia..perghhh lagi la bersemangad aku,,bukan maen bersemangad aku tengok semalam bersorak-sorak lagi dalam rumah..walaupun dari jauh tapi sokongan untuk team Malaysia tetap ada..#eh aku da minat bola laaa...

TAHNIAH...Syahrul (kiri) diraikan  Izzaq (tengah) dan   Fandi   selepas   menjaringkan gol   yang menyebabkan Stadium Gelora Bung Karno  Indonesia sunyi-sepi.
hero malaysia..tibe-tibe rase bangga sangad..hehehe

##pagi tadi baca metro harian,,\*o*/HARIMAU LEBIH HEBAT..\*o*/Syahrul Azwari yang masuk menggantikan Wan Zaharul Nizam Wan Zakaria di minit ke-14.\*o*/..ternyata membuahkan hasil apabila rembatan pemain berusia 18 tahun itu berjaya menewaskan penjaga gol tuan rumah, Andritany Ardhiyasa pada minit ke-17 sekali gus melenyapkan sorakan Garuda..\*o*/

##Pada babak kedua, Indonesia cuba bangkit untuk memburu gol penyamaan, namun percubaan Lucas Mandowen di minit ke-55 berjaya diselamatkan Khairul Fahmi..\*o*/Permainan bertambah tegang apabila Syahrul Azwari kerap dikasari pemain Indonesia sehingga menimbulkan rasa tidak puas hati, Kim Swee.\*o*/

##namun tindakan pengendali negara itu yang membuat bantahan tidak disenangi pengadil sehingga diarah meninggalkan padang di minit ke-67 dan terpaksa memberi arahan menerusi walkie-talkie kepada penolongnya, Yong Wai Hwang.\*o*/

##Tapi, Malaysia ampuh bertahan bagi memastikan kemenangan cukup bermakna ke atas Indonesia..\*o*/



0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!