last day keje aku happy!!!

  No comments    
categories: 
205772_184492854929620_100001067196968_435704_8289796_n_large 

\assalamualaikum/ selamat pagi semua!!\*O*/yeayyyy….

#Pagi jumaat yang indah nie aku adalah ari terakhir aku akan bekerja di sini huhuhu.. 
Sedey ke tak??Seyes aku tak sedey langsung..happy giler weh..hahahahaha..

#na tau kenapa???? \*O*/\*O*/

#sebab mulai minggu nie aku da start cuti sabtu ahad..yeaayyyy!!! *mboh bria yakkk…orang laen da berzaman tapi aku punya company baru na buad..kesian aku kan sob sob sila sedey untuk aku huhuhuhu…

#so ari sabtu aku da plan macam-macam hahaha..minggu nie tengok wayang,,na balik kampong na pegi dating hehehe…\*O*/

p/s : ari nie da gaji so esok bley la pegi tengok citer misteri jalan lama esok nguehnguehngueh…\*O*/

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!