alahaiiii paku dulang paku serpih.....

  2 comments    


menyirap jekk pagi-pagi lagi ade orang buad saked aty..adoiii da naseb kau la azni keje kat tempat orang negeri orang..ape na buad..terima aje la jawabnya kan...


baru sat tadi ade la hamba allah ney sampaikan story mory kat aku,,orang yang kaya bertambah kaya tapi orang yang miskin bertambah miskin..tau tak kenapa???

meh sini aku na citer...


dulu mula-mula aku kenal dengan makcik akak nie amboy pijak smut pun tak mati la...tapi sekarang da selesa dengan kedudukan yang ada wah-wah bukan maen lagi kau ea,,memperkotak katek jek orang bawahan kau..dulu beria la mengata orang nie tak betul la orang tue tak betul la..aleh-aleh sekarang ehh kau plak yang sama taraf..

sedar la wey makcik dulu kau pun pernah mengalami kesuasahan tapi bila kau da kat atas sekarang kau da lupa asal usul kau..uishhh geram jekk aku rase...

bertambah senang la kau bila kat atas..abes orang-orang yang kecik cam semut ney bertambah-tambah haprak la jawab la...aduishhh...kesian kan orang cam kami ney..

haaa sape-sape yang tak tau memang la paham kalau baca aku punya entry kali ney..ermmm ape kan daya...kita ney da la miskin bertambah-tambah la miskin bila ade yang sebuk duk tabur pasir dalam periuk nasi kita...ape bley buad..

2 comments:

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!