Segmen Miss Nadya :: Selamat Hari Raya

  2 comments    
!ツ miss nadya punyer blog ツ!


buad semua yang sudi singgah dan follow blog nie terima kasih banyak-banyak di ucapkan hehehe..jasa kalian hanya Allah yang membalasnya..sempena kehadiran bulan syawal bakal menjelma..saya ingin mengucapkan selamat hari raya idulfitri kepada semua..segala salah dan silap sepanjang saya terlibat dalam dunia blogger ini..segala entri yang pernah saya post selama ini ada menguris hati,,melukakan hati dan menyebabkan ada sekelumit perasaan tidak puas hati,,marah serta kesal..saya mintak maaf zahir dan batin kepada semua dari hujung rambut sampai hujung kaki hukhukhuk..diharapkan hubungan silaturahin yang dijalankan selama ini akan berkekalan hendaknya..amin amin amin..selamat datang kepada yang sudi bw kat blog saya..





p/s:perasan tak  aku guna saya la heee..

2 comments:

  1. salam Ramadhan, Ajeyy ziarah sini yerr..
    kat bawah ni ada sikit entry dari Ajeyy, mintak pandangan dari semua yaa.. :)

    http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/07/exam-pmr-penting-juga-sebenarnya-dalam.html


    http://ajeyyrawk.blogspot.com/2011/07/hantu-bergambar-di-sebelah-ahmoi.html


    p/s : Selamat hari raya, maaf zahir dan batin . 0-0 :))

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!