B.E.R.S.A.L.A.H -->Perasaan yang paling aku benci..

  No comments    


Pagi tadi tibe-tibe rasa bersalahdatang kat aku huhu..kenapa??
ehemm baru-baru nie aku ade perselisihan paham dengan sorang budak nie..walaupun aku tau dye ada buad cerita yang tak baek kat aku tapi aku still boley maapkan dye.. tadi aku aku na masuk ofis  terserempak dengan sara..ermm sara cakap budak tue da tak keje kat sini lagi..aku tanye kenapa..sara cakap bukan kau ke yang tau..tue sebab aku tanye kau..aku da mula rasa bersalah..sebab aku ke dye berhenti??aku tak puas ati aku tanye akak yang selalu dengan aku..ermm akak tue cakap orang laen yang berhenti  sebab sambung belajar bukan dye..tapi aku lagi musykil sebab sekarang da tinggal 5 orang yang na sambung kerja kat tempat aku pas praktikal..so sekarang nie aku tak tau dye sambung ke tak..oke sekarang nie aku da tak tau na buad ape..perlu ke aku text or msg dye..padahal aku pernah cakap jangan ganggu aku lagi..nape la perasaan bersalah nie ada..aku da tak boley buad kerja da nie..aku benci perasaan nie..cmne na buang rasa bersalah nie..somebody help me!!!!


Ermmm kalau dye baca apa yang aku tulis nie AKU NA MINTAK MAAP

saya mintak maap sebab rumitkan lagi masalah awak dengan awek awak..saya bukan apa saya na bagi awak sedar jangan buad camtue pada dye..sebab saya tau awak dengan saya takkan bersama..awak da ada orang laen cam tue jugak saya..saya mintak maap..


0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!