review sampai di sini saja by amalia alias

  No comments    







sampai di sini saja.

terdiam ku mendengar kata terukir,
tak pernah terlintas di fikirku selama ini,
mungkinkah kau sekadar bersenda,
atau hanya cuma berjenaka

namun dari wajahmu ku sedari,
tiap kata yang kau tuturkan bernada sepi,
perlahanku tahan air mata,
dan kucuba untuk tersenyum laluku berkata

*"sampai disini saja,
biar begini saja,
jangan cuba berpaling walau ku disini menangis,
mungkin bukannya aku,
bukan tempat diriku,
walaupun kau kucinta,kau takkan sedari aku"

bila ku tutup mata,kau hadir disisi
bila ku tutup telinga,suaramu berbisik,
adakah ini mimpi semata,
andainya mimpi mengapa pedih hatiku terasa

ulang *

ku bahagia,aku gembira,aku derita,
maaf jika engkau ku luka....

harusnya engkau berpaling,
lihat aku disini,
mengutip kenangan kita yang ditiup angin derita,
walau bukannya cinta,
kita bukan sengketa,
dan kini takkan pernah ku mampu tersenyum lagi

ulang*

camne??sedap an an..ape lagi..
jom kita singgah belog dak comey aka amalia alias nie..
kelik sini sinun ea..
boley tengok macam-macam video lagi..
terer cakap korea nie..
cam video nobody yang kat bawah nie..






0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!