Duhai Tuhan..

  2 comments    
categories: ,



beautiful, cute, fashion, letters

Duhai Tuhan..
Jika dengan melepaskan cintaku maka aku akan memperolehi kewarasanku..
Maka biarkanlah aku menjadi begini seumur hidupku..

Duhai Tuhan..
Andai mampu aku meminta padamu saat ini..
Aku ingin tanah ini terbuka dan menelanku hidup-hidup..
Atau halilintar keluar dari langit dan menyambarku hinggaku mati di hadapanmu Tuhan..

Duhai Tuhan..
Meskipun sudah bertahun dia mengikat tali cintaku tanpa sebuah makna..
Biarkanlah cintaku tumbuh..
Biarkanlah ia semakin merekah dan mekar..
Meskipun aku telah layu dan mati..


  ".. Thanks for reading this entry! Assalamualaikum..."
love,
aznishamsuddin
 campaign image  

2 comments:

  1. Doa akak anda dpt membuat keputusan yg terbaek dan segalanya dipermudahkan Allah

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!