MAK DARA SILA SAMPAIKAN UCAPAN SAYA

  8 comments    
categories: 






mak dara boleh tak sampaikan ucapan saya nie kepada enche bakal saya heheh *malu hikhuokhikhok


saya sayangkan awak macam mana awak sayangkan saya hoho makin sayang awak kat saya so makin sayang lah saya kat awak..adil kan hehehe...



saya terima awak buruk dan baik sebab saya tahu saya pun ada kelebihan dan kekurangan yang saya sendiri tak nampak dan saya tahu awak sorang yanga boleh melengkapkannya..auwww sweet gitu hahahaha




nanti dah ade baby baru jangan lupa saya pulak ye,,yelah baby baru katekan huhuhuhu



bile awak nak belanje saya pegi Paris hah:?? awak dah lupa ye janji-janji awak tue kuikuikui...

dan tak lupa juga galaxy tab mungkin dapat beli tapi saya tak mau kongsi dengan awak kalau kita share hahahaha..*rakus giler...

nanti dah kawen saya nak bungalow cam yusry kasi kat lisa boleh hahahaha....


".. Thanks for reading this entry! Assalamualaikum..."

love,
aznishamsuddin
 campaign image  

8 comments:

  1. Hehehehhe kiutttttnya ucapan.. Terima kasih ye sudi join segmen mak dara ni.. Nntkan keputusannya tak lama saja lagi ye.. All the best...

    ReplyDelete
  2. wah, if eyqa jadi mak dara mesty nak sampaikan lah.. hehehehe

    ReplyDelete
  3. ucapan tu untuk sape tu dear? yusry ke lisa? eh! ke aida kurang memahami.. haha

    ReplyDelete
  4. Salam perkenalan! Wah cantiknya blog ni! Nak saya follow anda? Jom join segmen saya ini!=) http://www.aimisyahirah.com/2012/09/segmen-cik-misya-nak-follow.html

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!