Segmen : Saya , blog dan pembaca

  28 comments    
Santai Bersama BEN ASHAARI


mari-mari cik adik mari cik abang...
mari kita join segmen ini ewahh hahahaha..

saya???
pemilik blog yang tak seberapa indah ney..

blog???
tempat aku meluahkan ape yang aku rasa apa aku lihat dan apa yang aku pikirkan..

pembaca??
mereka lah ibarat pendengar yang setia tatkala kalau aku membebel dalam blog ney..


serba serbi ringkas kan hehehehe....

ッberkata-kata dari hati menaip dengan jariッ
na join ke x??jom la weh....

28 comments:

  1. wahhhh meriah blog dy .. comel ! tuan blog pun comel .

    mai dari segmen yang sma .

    ReplyDelete
  2. Mak dara pun baru je join segmen ni hehe

    ReplyDelete
  3. salam kenal dari segmen yg sama...

    ReplyDelete
  4. salam perkenalan , kita dr segment yg sama ... :)

    ReplyDelete
  5. singgah sini dari belog BEN!! Salam kenal ...

    ReplyDelete
  6. singgah sini dr Sgmen abg Ben.. mekaseh singgah blog saya..salam perkenalan .. :)

    ReplyDelete
  7. selamat tengahari..singgah dari segmen Ben..

    kalau sudi jemput join 1st GA dari Baiz ye..:)

    http://mrbaiz.blogspot.com/2011/10/1st-giveaway-mr-baiz-rm300-untuk-di.html

    ReplyDelete
  8. Datang dari segmen yang sama
    Datang nak ziarah rakan blogger ^^

    JEMPUT JOIN SEGMEN GENK

    ReplyDelete
  9. hara dtg dari segmen yg same follow awak...
    salam kenal n i say hye :)

    ReplyDelete
  10. asSalam...
    :p meriahmeriah...kunjungmengunjungi dr segmen abg ben..eheheh

    ReplyDelete
  11. salam perkenalan cik adik comel ;)

    ReplyDelete
  12. syieda dtg dr blog abg BEN =.=

    http://lovestory313.blogspot.com/2011/10/saya-blog-dan-pembaca.html

    ReplyDelete
  13. singgah dri segmen yg sama :)

    ReplyDelete
  14. dr segmen yg sama..jmput dtg blog y x seberape..heheh =)

    ReplyDelete
  15. singgah sini dari segmen sama... :)

    ReplyDelete
  16. hye sis comel!slm perkenalan sggh dr segmen bro BA yehaaa!

    ReplyDelete
  17. Salam kenal.. terjah dari segmen yang sama..

    follow awk.. nanti senang nak baca entry awk :-)

    http://ihaveasweetsmile.blogspot.com/2011/10/segmen-saya-blog-dan-pembaca.html

    ReplyDelete
  18. Jom kenal-kenal! Teruskan berblogging! kalau sudi..Singgahlah blog Eza yer..

    http://cheksunnyboomboom.blogspot.com/2011/10/saya-blog-dan-pembaca.html

    ReplyDelete
  19. Menjenguk rakan blogger yang join segmen yang sama. Moga dapat manfaat dari segmen yang dibuat Ben.

    HASRULHASSAN.COM

    ReplyDelete
  20. Singgah pagi...sambil2 tinggal jejak :)

    ReplyDelete
  21. shiema singgah dari segmen yang same :) jom singgah dan follow shiema. shiema follow sini ye awak :)

    ReplyDelete
  22. Singgah sini dari segmen yang sama..salam perkenalan...^^

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!