kawen muda??

  6 comments    

kelmarin kelmarin punye cerita..ma da bising-bising sambil menyapu sampah kat dapur.."orang laen da beranak pinak,,kau tue bile lagi na langsung..hutang ptptn berlambak-lambak da..tukar la keje,,sampai bila na keje kat situ..tak de mase depan langsung..buad penat je belajar tinggi-tinggi tapi keje cam orang lulusan spm jek"...

aku???tersentap wooo...

ma....bukan niat dan cita-cita anakmu ney na keje cam tue,,tapi tak salahkan kalau mencari pengalaman..bila da ada pengalaman baru boley cari keje yang bagus siked..peduli lah ape orang nak cakap..ea...ptptn kadang-kadang je sempat bayau sebab kewangan tak memberangsangkan,,salah sendiri sebab tak beringat..alahaiii...


kawen???aku taknak la kawen awal sebab aku ta puas lagi hidup sorang...tapi cite-cite na kawen tue tetap ada..#heee gatai nooo....agak-agak ade ke orang na kawen dengan aku??ermmm...


#aku na blaja lagi...endu tyme blaja dulu-dulu..

6 comments:

  1. penah merasai situasi yg sama mcm tu...apa2 pun gud luck tuk dapat keje yg lagi best

    ReplyDelete
  2. cakap kat mak umo masih muda hehe

    ReplyDelete
  3. zaman sekarang memang susah nak carik kerja..

    ReplyDelete
  4. @Tentang Kita

    teri kaseh banyak2,,huhu tengah mencuba..

    ReplyDelete
  5. @nick dot anis

    huhu cm tue la jawabny petang aetue...

    ReplyDelete
  6. @Rai
    ermm betul2..na tak na ne terima rezeki yang dapat...

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!