rindu

  No comments    
assalamualaikum semua..rindu la...

eh korang perasan ke tak ea yang aku sekarang nie dah jarang hapdate blog..*jangan nak perasan la azni oiii kau bukan retis pun hukhukhuk....arghhh bukan ape,,bulan nie aku memang sibuk gile...perghhh dengan shipment nak cepat,,produk banyak..manpower tak cukup huhuhu..aku pn terlibat sekali la...

banyak benda yang berlaku dalam bulan nie...hubungan kami yang dingin,,nset yang rosak,,pc ofis yang lembap tahap cipan *ape aku da carut ney hukhukhuk dan yang paling teruk sekali atuk aku da meninggal dunia 2 sabtu lepas...1st tyme aku ase cmne kehilangan orang kita sayam..selama ney aku dengar dan tengok je ape yang orang laen lalui..tapi bila kena kat aku baru aku tau...al-fatihah buad arwah....


sekarang ney tengah hapdate blog pn aku sibuk tau,,tapi curi-curi mase cked sebab memandangkan aku buad keje kat ofis ney pakai lappy sendiri kan...hehehe boley la hapdate laju-laju..


okla ok la nanti aku hapdate lagi heee...

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!