Segmen : Aku Blogger Negeri Pahang

  13 comments    
Segmen : Aku Blogger Negeri

  1. Buat entry bertajuk Segmen : Aku Blogger Negeri * masukkan nama negeri anda *
  2. Tampalkan header di entry tersebut dan link kan ke entry ini.
  3. Follow blog aku bagi yang suka * tak paksa *
  4. Nyatakan nama daerah anda.
  5. Nyatakan tempat dan makanan yang menarik di tempat anda.
  6. If can, nyatakan sekali tempat anda belajar, kot-kot la tempat tu sama dengan blogger lain.so, boleh mengeratkan silaturrahim..:)..yang dah tahu result UPU tu, molek laa..boleh jumpa kawan + blogger baru
  7. Drop link tersebut di ruangan komen. :)



hehehe aku pn na join jugak la...cam atas nie cara-cara dye..




koy blogger negeri pahang erk..
koi berasal dari TEMERLOH..tau d0p kat mane??hehehe
makanan yang paling femes kat TEMERLOH ialah IKAN PATIN MASAK TEMPOYAK..besh w0o bak kate orang TEMERLOH bap0k sedak weh..hehehe..koi dulu belajar kat POLISAS KUANTAN..


13 comments:

  1. haiiiiii..koi org triang! hahahaa

    ReplyDelete
  2. haiiiii selamat berkenalan erk !!!!

    ReplyDelete
  3. teringin makan ikan patin msak tempoyak,,huhuhuhuhu


    Segmen: aku Blogger Negeri PDR

    ReplyDelete
  4. salam ziarah..
    sy blogger dri perak..
    salam kenal :)

    ReplyDelete
  5. salam kenal dari blogger pahang..nad orang triang ugak..:)

    nad dah senaraikan nama setiap negeri..kalau nak BW..klik lah :: Senarai Nama Segmen Aku Blogger Negeri By SCD

    ReplyDelete
  6. hye . orang kuantan datang lawat ;)

    ReplyDelete
  7. hai orang pahang..
    same geng :)

    ReplyDelete
  8. saya blogger dari selangor=)
    jom join cntest saya?

    http://vogue-kiwi.blogspot.com/2011/07/contest-saya-suka-dan-saya-komen.html

    ReplyDelete
  9. jalan2 dan follow sini dr blogger johor.. =)

    http://botetdingdong.blogspot.com/2011/07/aku-blogger-negeri-johor.html?showComment=1311505263970#c2116714198047431780

    ReplyDelete
  10. eh beeha pernah dibesarkan di Temerloh..kat Jenderak..hee...

    ReplyDelete
  11. hehehe best plak j0in segmen neyh..
    ramai orang kita jumpa..
    kalu na makn ikan patin tuh..
    ne la dtg temerloh..
    hehehe
    selamat berkenalan ea..

    ReplyDelete
  12. org perak stg nih... jom polo kami ;p

    http://mamaaerish.blogspot.com/2011/07/segmen-aku-blogger-negeri-perak.html

    ReplyDelete
  13. singgah menyinggah..heheh

    slamat berpuase..
    jgn lupe bngun sahur nnt ye :D

    http://sempoi-zone.blogspot.com/2011/07/aku-blogger-negeri-kl.html

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!