J0m Berbasikal Beramai-Ramai

  No comments    
salam..
pagi-pagi ag aku da bangun tau..
bukan na g datim ea ea ea..
tapi na g Pagoh
hehehehe
aku bangun terus mandi..
pas mandi mestila ne t0uch up cket bagi c0mel lebey hahaha
ayat xbley blah..
pas c0mey ne isi tangki dulu an..
pekena nasi lemak sambal udang + kacang ag besh..
na plak ade aer k0pi ag sy0okkk..
kit0rang na g pag0h 
coz my uncle ad terlibat dengan jamb0ree berbasikal beramai-ramai..
wah eksaited bet0l aku kan..
macam la aku yang mas0k..
hehehehe
kul 6.30 aku nan family makcik aku gerak ke pagoh..
kit0rang sampai kat IKBN Pagoh lam kul   7.00..
sampai-sampai jek teng0k parking perghh da pen0h la..
da la 2..ramainya 0rang..kebanyakanya cina..
huhuhu besh besh aku plak yang bersemangat ta0..
hehehehe..
aku pn ditugaskan oleh my uncle t0k rec0rd ap yang berlaku sebelum n selepas..hehehe
tapi sebelum 2 sempat gak snap gmbar yang saje mengedix ..
dalam kul 8.30 sume peserta dilepaskan dan aku sempat la merakam tapi aku xley na share vide0 2 sebb aku xbawak lak usb cabel dye..ad0yaiii...tapi ape na buad gambar pn  boley jugak kan..
pas d0ram pas je dari  garisanberlepas...kit0rang g0longan yang kiut miut nie g cae p0rt t0k melantak plak..hehehe
xsen0n0h je kan heee..
dari ja0 da ade terhidu bau durian..rupa-rupanya ade 0rang jual durian la..perghhh memang s0dap..sekil0 4 hinggit aje..tapi besau2 plak 2..abaikan durian yang penting isi perut dulu ea..
menu sarap kali kedua same je cam tadi tapi ada tambahan iaitu rendang ayam..perghhh bila da kenyang mula la mata mengantuk an..ye dop..hehehe siap kemas0kemas kit0rang landing kat lam masjid..nasib ade masjid boley la landing..tapi aku je yang xlanding..d0k sibuk 0n9 je..hehehe bukan bl0gger tegar ea tapi da jatuh sayam plak kat bidang nie...
sila sc0ll ke bawah ea heheheh..























0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!