ujian!!!

  2 comments    
assalamualaikum...
U:J:I:A:N!!!!! ujian ape??? ujian bertulis...aeney aku ada ujian bertulis kat majlis perbandaran Jasin tok jawatan Pembantu Penilaian..so sekarang neh aku da kelam kabut dok cae maklumat tentang mpj..aku neh kira agak beruntung n bertuah la coz aku orang pahang yang dipanggil untuk menghadiri ujian bertulis untuk company kerajaan negeri melaka..setelah 2 bulan tunggu punya tunggu aku dapat gak panggilan dari xpanggil langsung..hehehe alhamdullilah sangat-sangat tau..ermmmm koram agak2 la camne ea ujian bertulis neh..aku da penim memikirnya...


koram doakan aku berjaya ea..harap-harap dapat la temuduga yang seterusnya...
bukan senang na dapat keje kerajaan sekarang neh...

2 comments:

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!