Putera William Kate Middleton Cerai Setelah 5 Minggu --> 'I Made A Terrible Mistake' Says Heir To British Throne

  2 comments    

LONDON-Hampir sebulan selepas berkahwin  KateMiddleton,29  dalam sebuah upacara perkahwinan kerajaan disaksikan oleh kira-kira 2 bilion orang di seluruh dunia, Putera William mengumumkan hari Selasa bahawa dia dan Middleton telah bercerai dan bahawa semua perkahwinan adalah "kesalahan yang luar biasa mungkin menganggap. "Saya benar-benar tidak tahu apa yang saya berfikir ia perlawanan mengerikan, aku tidak mencintainya dan tidak pernah memiliki,dan, jujur ​​saja, saya tidak pernah benar-benar berminat dalam berkahwin di tempat pertama," mengumumkan Putera William sekarang terikat ke korps pers mati-diam Inggeris. "Orang-orang mengira perkahwinan kami adalah semacam dongeng, tapi saya jamin itu semua hanya beberapa upacara mengerikan yang keluar dari tangan. Aku lega itu sudah berakhir, terus terang Dan aku senang aku tidak akan pernah untuk melihat bahawa wanita mengerikan lagi. "Putera William kemudian mengatakan kepada wartawan berkumpul, "Yah, lihat kamu semua nanti," tersenyum, dan berjalan kembali ke Istana Buckingham.

2 comments:

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!