Demam Gwiyomi Melanda !!

  3 comments    
categories: , , ,



wah sekarang nie kan takde angin takde ribut tetiba Gwiyomi melanda dengan laju sekali di Malaysia..mula-mula pelik jugak ape kebendanya Gwiyomi nie..usha-usha kat Utube haaa baru tahu apa itu Gwiyomi nie haaa...bukan ape bila bukak je facebook, mesti ada update satus tentang Gwiyomi..padahal bukan minat sangat pun dengan kepop nie hehe..last-last acane boleh terjebak nie?? haaa terjebak gara-gara ada Gwiyomi yang comel tue lah..tue yang boleh suka sangat-sangat kat Gwiyomi nie hehe..


Tak tahu apa Gwiyomi ??? hehe macam saya dulu lah..tapi bila dah tau ehh comel pulak lah Gwiyomi nie..Gwiyomi Song adalah sebuah lagu yang dipopularkan oleh penyanyi K-Pop bernama Hari. Lagu ini diinspirasikan dari gerakan tangan yang dicipta oleh ahli kumpulan BTOB iaitu Jung Ilhoon. Gerakan itu dipanggil “Gwiyomi Player” dan ia merupakan pergerakan tangan sambil mengira nombor dalam gaya yang comel.

jom tengok Gwiyomi yang paling comel saya rasa hehehe :) tengok banyak kali pun tak bosan..*buat masa nie lah kan tak tahu akan datang :)

 

hi! welcome to She Is Zaidatulazny's Blog . Join us now! Sign up for the HeartBeat.my and Make Your Own Gifts Here and for Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary just Sign up HeartBeat.my Affiliate to enjoy free gift!

".. Thanks for reading this entry! Assalamualaikum..."


love,
aznishamsuddin


Like fanpage saya
klik iklan nuffnang nak kawen.

3 comments:

  1. AJ pun dah "ter"berjangkit....
    Heheehehehee....

    ReplyDelete
  2. apa tajuk lagu dalam blog awak ni ? best sangat bila dengar.

    ReplyDelete
  3. apa tajuk lagu dalam blog awak ni ? best pulak bila dengar .

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!