Alhamdulillah :)

  2 comments    
categories: ,
dah lama rasanya tak tepek muka sendirik kat blog hahaha..

alhamdulillah saya cuba berubah menjadi lebih baik dari sebelum ini..insya allah saya akan kekal kan imej sebegini..harap-harap berkekalan hendaknya..moga solat lebih terjaga moga amalan diberkati moga tutr kata perlakuan lebih elok sebelum ini..

maaf kan saya sekiranya saya selama ini kurang beradap kurang sopan kurang segala-galanya..mohan maaf kepada yang terasa dengan saya.. :)

insya allah saya bakal mendirikan rumah tanggan so saya harap dengan perubahan yang dilakukan ini mampu membuat saya menjadi seorang isteri yang tahu menjaga maruah dan adab seorang isteri .. insya allah :)

hari pertama saya pakai enche B cakap sejuk mata dia melihat saya begini..
alhamdulillah terima kasih awak sebab mendidik saya ke arah kebaikan..
insya allah :)


lupa nak cakap.. sape-sape yang berminat nak mencari /membeli /memakai Tudung Bawal Kangaroo 45" macam saya pakai di atas nie haaa
boleh lah PM saya di FB
ada pelbagai warna yang menarik tau :)

RM10.00 sehelai..

10 helai =RM70 free postage :)


hi! welcome to She Is Zaidatulazny's Blog . Join us now! Sign up for the HeartBeat.my and Make Your Own Gifts Here and for Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary just Sign up HeartBeat.my Affiliate to enjoy free gift!

".. Thanks for reading this entry! Assalamualaikum..."


love,
aznishamsuddin





Like fanpage saya
klik iklan nuffnang nak kawen.

2 comments:

  1. aamin..
    Tudung Bawal Kangaroo?? camne tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tudung bawal jenama kanggaroo macam saya pakai dalam gambar nie :)

      Delete

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!