Pencarian Bloglist Fizgraphic Bulan April

  No comments    
why so serius pulak encek apit kali nie buat segmen huhuhu..
ok sekarang nie nak bagitau kenapa blog she is zaidatulazny's patut ada dalam bloglist enche apit kan..
yang pertama dan julung-julung kalinya blog aku nie blog peribadi sebenarnya..kebanyakan dalam blog aku banyak berkisar tentang perihal kehidupan aku dan perjalanan hidup aku..contoh mana aku pergi apa aku makan..apa aku buat dan macam-macam lagi..
yang kedua pulak blog aku nie pun kira cam blogshop gak lah..sebab kebanyakan income yang aku dapat sebab buat bisnes so kepada sape-sape yang nak beli nak shopping barang-barang kecantikan plus kesihatan boleh lah singgah kat blog aku nie..hehehe insyaallah harga mampu milik semua orang..hehehe

yang ketiganya melalui blog jugak lah aku kenal ramai orang walaupaun dorang tak kenal aku..tapi aku dapat tahu sedikit sebanyak tentang warna warni kehidupan orang lain yang boleh aku  jadikan contoh..aceceh kemain lagi aku yek hahaha..


haaa aku rasa tue jelah..kang membebel banyak-banyak pulak..

amacam apit nak terima idok blog aku nie??


".. Thanks for reading this entry! Assalamualaikum..."

love,
aznishamsuddin

Like fanpage saya
zaidatulaznyscorner
Shaz Beauty Care Zaidatulazni Shamsuddin

 klik iklan nuffnang nak kawen.

0 jejari comel:

Post a Comment

Thank you for taking your time to leave what your thoughts! Will respond as soon as possible!